Tanácsok, amelyek segítenek kihasználni az email marketing erejét.
Az e-mail az internet korának egyik legnagyobb találmánya. Egy egyszerű üzenet segítségével másodpercek alatt kommunikálhat bárki mással. Ez a szinte azonnali kommunikáció nagyszerű marketingeszközzé teszi. Íme egy kis tanács, amely megmutatja, hogyan használhatja ki az e-mailek erejét marketingcélokra.
Ne küldjön kéretlen e-maileket. Ha az olvasói kéretlen üzeneteket kapnak, előfordulhat, hogy spamként jelölik meg az e-mailjeit. Az IP-címe feketelistára kerülhet, ha spamről érkezik panasz, és ez az Ön vállalkozásának is rossz hírét keltheti.
Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóinak, próbálja meg tájékoztatni őket arról, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az Ön e-mailjére, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.
Adjon ügyfeleinek hasznos tippeket vagy információkat minden egyes marketing hírlevélben. Gondoljon a hírlevélre úgy, mint egy lehetőségre, hogy megmutassa a szakterületén való jártasságát. Ügyfelei jobban megbíznak Önben, ha látják, hogy mennyit tud, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak majd Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.
Kerülje a nagyobb e-mail marketingüzenetek küldését az ünnepek környékén. Sokan nem férnek hozzá az e-mailjeikhez azokon a napokon, és megkockáztathatja, hogy azok felett elsiklanak az ugyanebben az időszakban érkezett többi között. Természetesen vannak kivételek ez alól a szabály alól. Ilyen kivételek lehetnek a fekete pénteki promóciókat tartalmazó e-mailek vagy más olyan üzenetek, amelyek egy adott ünnep köré összpontosulnak.
Használja fel az e-mail marketinget arra, hogy ügyfelei jobban bekapcsolódjanak más promóciós portálokba. Például mindig adjon az olvasóknak többféle lehetőséget arra, hogy többet tudjanak meg arról, amiről minden e-mailben szó van. Minden e-mailt fejezzen be az elérhetőségével és webcímével, bátorítsa őket arra, hogy osszák meg a különleges promóciókat a Facebook "Tetszik" gombjain keresztül, vagy irányítsa őket egy olyan videóra, amely bemutatja, hogyan lehet a legjobban használni egy új terméket.
Ugyanolyan figyelmet fordítson a marketing e-mailekre, mint a webhelye tartalmára és más marketinganyagokra. A vállalkozások túl gyakran túlságosan lazán kezelik e-mail marketingtevékenységüket, és az olyan látszólag apró hibák, mint a gépelési hibák, végül aláássák az olvasók megítélését a professzionalizmusuk szintjéről. Mielőtt felvesz egy e-mailt a marketingforgatagába, kérdezze meg magától, hogy vásárlásra ösztönözné-e Önt?
Tervezze meg marketing e-mailjeit úgy, hogy a számítógépek mellett mobileszközökön is könnyen olvashatóak legyenek. Egyre többen nézik meg az e-mail üzeneteiket a mobiltelefonjukon keresztül. Ha az üzenet nehezen olvasható a telefonjukon, akkor valószínűleg törlik anélkül, hogy a tartalmát valaha is elolvasnák.
Használjon ki minden adandó alkalmat arra, hogy az e-mailek kiküldésekor ünnepélyes legyen. Ha ünnep van, igyekezzen az alkalomhoz igazítani e-mailjeit. A feliratkozók nagyon hálásak lesznek ezért, és úgy fogják érezni, hogy Ön ember, nem pedig robot. Az ünnepi kedvezmények felajánlása egy másik nagyszerű ötlet, amely kapcsolódik az ünnepi témához.
Jó ötletnek találhatja, ha minden kiküldött marketing e-mail egy kis részét annak szenteli, hogy röviden áttekintse, mire számíthatnak Öntől a feliratkozók. Azzal, hogy megmutatja, hogy van terve az e-mailekkel kapcsolatban, és ragaszkodik hozzá, ösztönözheti olvasói bizalmát, és kevésbé valószínű, hogy megunják az üzeneteit.
Gyorsasága és egyszerűsége miatt az e-mail nagyszerű találmány, amely lehetővé teszi, hogy az emberek kevés idő és erőfeszítés nélkül kommunikáljanak. Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően az e-mailek korlátlan marketingpotenciállal rendelkeznek. Remélhetőleg szem előtt tartja majd a cikk tanácsait, hogy a lehető leghatékonyabban tudja használni az e-mail marketinget.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.