Adjon egy lökést a vállalkozásának a Facebook marketinggel!
A modern nyugati társadalmakban a legtöbb ember szórakozásra, személyes vagy üzleti célokra használja a Facebookot. Nehéz azt állítani, hogy a Facebook nem tudja vagy nem fogja növelni az Ön vállalkozását vagy szolgáltatását. Ismerkedjen meg a Facebook marketinggel, és használja ki előnyére, ha elolvassa a cikk tippjeit, még ma létrehoz egy oldalt!
Hozzon létre egy egyedi Facebook-oldalt, amely képes kitűnni a többiek közül. A Facebookon való marketing kulcsa, hogy ne úgy nézzen ki, mint a többieké. Manapság szinte mindenki használja a Facebookot, ezért önnek másnak kell lennie, ha azt szeretné, hogy előbb vegyék észre, mint valamelyik versenytársa.
Használja ki a Facebookon rendelkezésre álló összes lehetőséget, amikor vállalkozásának marketingjére használja. Nagyon sokféle módon testre szabhatja oldalát, a kulcs az, hogy pontosan tudja, melyek ezek a lehetőségek. Ha segítségre van szüksége, számos weboldal, köztük a Facebook is, adhat némi betekintést.
Nézze meg, hogy a Facebook-hirdetések megfelelőek-e. A rendszeres posztolás csak korlátozott mértékben képes vállalkozásának népszerűsítésére. A hirdetések messzebbre elérhetik a célpiacát, és ügyfeleket vonzhatnak az oldalára. Olcsóak, és egy újabb dimenziót adhatnak a Facebook marketingjéhez.
Az oldala minden tartalmának könnyen lájkolhatónak és megoszthatónak kell lennie a Facebookon. Rövidített formában is meg kell jelennie egy linkkel a Facebook falán. Ha az emberek képesek megosztani az Ön tartalmát a követőikkel, akkor azt fogja tapasztalni, hogy az elérhetősége exponenciálisan bővülni kezd, és ezzel együtt a profitja is.
Gondoljon a Facebookra úgy, mint egy párbeszédre. Sokan, amikor elkezdik a Facebook marketinget, beszélgetnek a közönségükkel. Önnek a közönségével kell beszélgetnie. Érezze úgy, mintha beszélgetést folytatna velük, ne pedig úgy, mintha bejelentene nekik dolgokat. Ne feledje, a Facebook egy közösségi médium. Társasnak kell lenni.
Szervezzen nyereményjátékot, hogy növelje az érdeklődést a Facebook-oldala iránt. Ez az ingyenes ajándékozás lehet az, hogy az emberek kedveljék a vállalkozását Facebook-oldalát, vagy feliratkozzanak a hírlevelére vagy a mobil marketingkampányára. Ez segít abban, hogy gyakrabban kommunikáljon a potenciális ügyfelekkel.
Ajánljon fel valamit a Facebook-oldalán való feliratkozásért cserébe. Azzal, hogy a látogatók regisztrálnak az oldalán, folyamatos párbeszédet folytathat velük a vállalkozásáról. Ha felajánl nekik valamit, például egy nyereményjátékban való részvételt, nagyobb valószínűséggel regisztrálnak az oldalára, és értékes ügyfelekkel látják el vállalkozását.
Fejlesszen vitákat az oldalán, hogy növelje az ismertséget. Az emberek szeretik azt érezni, hogy naprakészek és fontosak. Nincs is annál jobb, mintha a rajongóit bevonja néhány üzleti döntésébe. Hagyja például, hogy ők válasszák ki a következő termékének nevét, vagy diktálják a következő blogbejegyzésének irányát.
Legyen kommunikatív. Ha valaki veszi a fáradtságot, hogy írjon önnek egy kérdést, vagy akár csak valami pozitívumot mondjon a cégéről, mindenképpen válaszoljon. Ez segít a jóindulat kialakításában, és sokat elmond Önről, mint vállalkozóról. Az új ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket lenyűgözi majd.
Keresse a vezetői lehetőségeket. A Facebookon sok ismeretet szerezhet a vezetői pozícióról a saját szakterületén belül. Ha feltesznek egy kérdést, válaszoljon rá szakértelemmel. Ez nemcsak azt mutatja, hogy Ön a legjobb, hanem új ügyfelekkel is megismerteti Önt.
Ha már van Facebook-oldala a vállalkozásának vagy szolgáltatásának, lehet, hogy nem úgy használja azt, hogy a legtöbb hasznot hozza. Győződjön meg róla, hogy a lehető legjobban használja ezt a csodálatos marketingeszközt. Jegyezze meg az ebben a cikkben található tippeket, és alkalmazza őket minél hamarabb!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.