Email marketing stratégiák az üzleti növekedéshez!
Az e-mail marketing jövedelmező terület, ha tudod, mit csinálsz. A sikeres kampány létrehozásának lépéseinek megtanulása az első lépés, ezért folytasd a cikk olvasását, hogy nagyszerű tanácsokat találj a terület szakértőitől, amelyek segítségével kezdőkből tapasztalt szakértővé válhatsz!
Minimalizáld a hagyományos e-mail marketingtevékenységeket az ünnepek alatt. Az ügyfelek a családdal és a barátokkal vannak elfoglalva, és kevésbé valószínű, hogy figyelnek az üzleti e-mailekre. Így jóval nagyobb az esélye annak, hogy a spam-dobozban landol, ami hosszabb távon kihathat az eredményeidre. Ez alól a legfőbb kivételt a közvetlenül az ünnepi tevékenységekhez kapcsolódó vállalkozások jelentenék. Egyébként adj magadnak egy kis szünetet, és élvezd ki magad egy kis pihenőidőt. Az üzlet egy-két napon belül újra sínen lesz.
Marketing hírleveleibe illeszd be a feliratkozási űrlapjára mutató linket. Így, ha ügyfeleid továbbítják a marketing e-maileket az ismerőseiknek, az ő barátaik is könnyen feliratkozhatnak a listádra. Ezt a stratégiát alkalmazva könnyedén létrehozhatsz egy nagy listát azokból a potenciális ügyfelekből, akik beleegyeztek abba, hogy megkapják a marketing e-maileket.
Ügyelj rá, hogy hírleveleidben korlátozott promóciókat és különleges ajánlatokat is tartalmazzanak; ez fenntartja ügyfeleid érdeklődését, és mindig várják a jövőbeli e-maileket. Az olvasók nem csak maguk is nagyobb valószínűséggel olvassák lelkesen az üzeneteket, de nagyobb valószínűséggel adják tovább az információkat barátaiknak is. Az ajánlóprogramok előnyösek lehetnek, ha növelni szeretnéd azoknak az olvasóknak a számát, akik ügyfelekké válhatnak.
Ha a legtöbbet szeretnél kihozni az e-mail marketingedből, fektess be egy olyan programba, amely egy általános üdvözlés helyett minden ügyfél keresztnevével személyre szabja az e-maileket. Annak biztosítása, hogy minden e-mail a címzett nevével kezdődjön, kulcsfontosságú ahhoz, hogy ügyfelei arra ösztönözzék, hogy hírleveleit értékes információnak tekintsék, és ne csak újabb értékesítési spamnek.
Adatbányászd az e-mail listádat, és a közönségedet különböző szegmensekbe sorolhatod a rendelkezésedre álló profilalkotási adatok alapján. Ez lehetővé teszi, hogy az üzenetek küldését stratégiai szempontok szerint alakítsd ki, és hatékonyan növeld a magasabb megnyitási és átkattintási arányok esélyét. Még ha nincs is profilalkotásod, nézz a földrajzi célzásra. A különböző régiók másképp reagálnak a különböző típusú üzenetekre.
Legyél kreatív az e-mail dizájnoddal, hogy kiderítsd, mi működik a legjobban. Küldj ki néhány e-mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegszínükben különböznek egymástól. Játssz a képek elhelyezésével, beleértve a gombokat és a logókat is. Miután elküldted az e-maileket, derítsd ki, melyeknél volt a legjobb a kattintási arány. Egyelőre maradj ezeknél, de időnként változtass rajta, hátha találsz olyan módszert, amely még jobban működik. A nagyobb kattintási arány több eladást jelent.
Ha azt szeretnéd, hogy az e-mail marketingüzeneteid az interneten keresztül eljussanak az emberek postaládájába, gondold át, honnan küldöd őket. Az ismert és stabil IP-címekről történő gyakori küldés a legjobb. Az új IP-címekről érkező hirtelen megugrások gyanút kelthetnek, és akár blokkolást és feketelistákat is eredményezhetnek az internetszolgáltatóknál.
A szín fontos, még akkor is, ha e-mailről van szó! Az e-mail üzeneteknek egységes színsémát kell alkalmazniuk, amely egyszerre professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen akkor fontos, ha már fejlettebb, HTML-ben gazdag üzeneteket kezdesz el tervezni. Ha bizonytalan vagy a saját választásodban, egy kis internetes kutatás kiváló színsémák felé mutathat.
Az itt olvasottak tartalmazzák az összes olyan információt, amelyre szükséged van egy olyan e-mail marketingkampány elindításához, amely minden célod eléréséhez vezet. Növelni szeretnéd a nyereségedet és a forgalmi számaidat, hogy javítsd a jövedelmedet, és mindezt egy nagyszerű e-mail marketingkampánnyal érheted el. Most már magabiztos lehetsz, és megteheted!
generálkivitelezés, generál, homlokzat szigetelés, építőipari cégek, generálkivitelező, nyílászáró csere, homlokzat felújítás, generálkivitelezés budapest, kivitelező cégek, nyílászáró felújítás
generálkivitelezés generál homlokzat szigetelés építőipari cégek generálkivitelező nyílászáró csere homlokzat felújítás generálkivitelezés budapest kivitelező cégek nyílászáró felújításgenerálkivitelezés, generál, homlokzat szigetelés, építőipari cégek, generálkivitelező, nyílászáró csere, homlokzat felújítás, generálkivitelezés budapest, kivitelező cégek, nyílászáró felújítás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.