Office depot cikk marketing, a titkok könyve!
Böngésszünk az interneten, és olvashatunk szó szerint több ezer sikertörténetet, amelyek középpontjában olyan emberek állnak, akik az online marketing segítségével szereztek vagyont. A legtöbb ilyen embernek van egy közös vonása: mindannyian cikkmarketinget használtak a webhelyeik népszerűsítésére. Ebben a cikkben elmagyarázunk néhány kulcsfontosságú pontot, amit tudnia kell a marketingnek erről a fajtájáról.
Indítson blogot a vállalati weboldalán. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat és kell is tartalmaznia azok számára, akiknek szükségük lenne az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által adott információk átgondoltak és informatívak, akkor újra és újra vissza fognak térni az oldalára, hogy megnézzék, mit írt még.
Használjon közösségi média megosztó gombokat, mint például a " Facebook" és a "Tweet " azon az oldalon, ahol a cikkeit közzéteszi. Ha a cikke tetszik valakinek, akkor lehet, hogy meg fogja osztani az ismerőseivel, és további eladásokat fog generálni. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy "önállóan népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamnek fognak tekinteni.
Legyél lelkes olvasó, ha jobb író akar lenni. Az olvasás javítja a szövegértési szintet, és lehetővé teszi, hogy az írása gördülékenyebben menjen. Minél több új anyagot olvas annál jobban növelni fogja lassan az íráskészségét. Ha folyamatosan olvas, látni fogja az eredményt az írásán.
Mint sok más online vállalkozás, a cikkmarketing is fokozatos folyamat. Ha nem kezeli ekként, soha nem fog elindulni. Fontos, hogy mindig megértse, hogy ahhoz, hogy a cikkmarketinggel pénzt keressen, időbe telik, amíg beindul.
Amikor maga a cikkeket írja, el kell felejtenie a cikkmarketing stratégiáját. Felejtse el, hogy a cikket hova fogják beküldeni. Felejtse el a remélt új olvasókat. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után rengeteg ideje lesz arra, hogy finomítson rajta és stratégiát dolgozzon ki. Írás közben ne koncentráljon másra, csak az új tartalomra.
Kapcsolja ki a szószámlálást az íróprogramjában, hogy a tartalomra koncentrálhasson, ahelyett, hogy arra, hogy meddig jutott. Addig írjon, amíg úgy érzi, hogy teljesen lefedte a cikke témáját. Ha írás közben megadja magának a szavak számának korlátozását, akkor a végén előfordulhat, hogy fontos tartalmakat hagy ki. Kapcsolja vissza, miután végzett, és szerkessze le a szükséges számokig.
Mivel biztos akar lenni abban, hogy a cikkei jól meg vannak írva, ha nem jó író, érdemes megnézni, hogy felkér-e valakit, aki cikkeket tud írni Önnek. Szüksége van olyan cikkekre, amelyek szellemesek és mégis informatívak annak érdekében, hogy segítsenek megtartani az olvasók figyelmét, és egy profi író képes lenne ezt megtenni.
Amikor tartalmat ír a cikkei forgalmazásához, győződjön meg róla, hogy az aktuális. A legtöbb ember a legújabb és legnagyszerűbb dolgokat szeretné megtudni egy témáról, nem pedig a "tegnapiakat". Ez persze csak akkor igaz, hacsak nem történelmileg ír, ebben az esetben a "régi hírek" lesznek az "új hírei". Tisztában kell lennie azzal, hogy mi az újdonság a témáival kapcsolatban, különösen, ha azok olyan dolgokra vonatkoznak, mint a technológia, a marketing, a dizájn stb. Ami nem is olyan régen még működött, ma már egyáltalán nem biztos, hogy működik, ezért tartsa frissen a tartalmát.
Bár ebben a cikkben elég sok nagyszerű office depot cikkmarketing tippet fedtünk le, mégis rá kell jönnie, hogy van még egy csomó minden, amit általában a webes üzletről tudnia kell. Segít, ha mindig hajlandó vagy tanulni, ahelyett, hogy azt feltételezné, hogy mester . Ne felejtsen el tehát további tippeket olvasni a cikkmarketingről.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.