Ötletek, amelyek megkönnyítik az internetes marketinget!
Az internetes marketing jó ötlet bárki számára, akinek olyan vállalkozása vagy terméke van, amelyet a nyilvánossággal meg akar ismertetni, és kiváló módja annak is, hogy növelje a vállalkozás bevételeit. A népszerű, naponta több millió megtekintést elérő weboldalak, például a Yahoo, a Facebook és a Google kereső lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fizessenek a hirdetésekért az oldalaikon bannerek és linkek formájában.
Egy nagyszerű módja annak, hogy az emberek visszatérjenek a weboldalára, és a neve frissen maradjon az emlékezetükben, ha hírlevéllel rendelkezik. Engedje meg ügyfeleinek, hogy heti vagy kéthetente hírlevélre iratkozzanak fel, és ezzel egy nagyszerű marketinglehetőséget kap. Ezeket a hírleveleket használhatja az eladások, ajándéktárgyak, új termékek vagy bármilyen olyan információ reklámozására, amelyről úgy érzi, hogy értékes lehet számukra.
Vessen egy kritikus pillantást a weboldalára, és ha nem tudja, bízzon meg valakit, hogy vizsgálja felül Ön helyett. Mindannyian úgy gondoljuk, hogy az alkotásaink gyönyörűek, de néha nem látjuk azt, amit mások látnak. Ne tekintsd a honlapodat egy stagnáló dolognak, mindig változnia és fejlődnie kell.
Győződjön meg róla, hogy az oldala megfelelően elmondja, hogy ki is Ön. Egy puccos splash címlap, aminek elkészítéséért fizetett valakinek, nem fog vevőt hozni . Az ügyfelek szeretnek minél többet megtudni egy vállalkozásról a weboldalon keresztül. Győződjön meg róla, hogy tartalmazza, milyen szolgáltatásokat kínál, az árakat és a nyitvatartási időt.
Tartsa a hátteret a webhelyén nagyon világos és kezelhetően. Minél sötétebb a háttér a webhelyen, annál nehezebb lesz a látogatóknak megnézni a termékeit. Emellett a sötét háttér morózus és komor hangulatot teremthet, ami megváltoztathatja a vásárlók hangulatát, amikor meglátogatják az oldalát.
Az ügyfelek tisztában vannak azzal, hogy a weboldala lényege, hogy eladjon nekik valamit, ezért ne féljen megmondani nekik. Adjon hozzá olyan gombokat, amelyek megmondják nekik, hogy hol vásárolhatnak, és reklámozza magát. Nem fognak bosszankodni azért, mert azt teszi, amivel már tisztában vannak.
Ha hangot kíván hozzáadni a weboldalához, győződjön meg róla, hogy a fogyasztó el tudja indítani és le tudja állítani. A zene betöltése az oldalára általában növeli a betöltési folyamat idejét, és a fogyasztók nem akarnak várni az oldala betöltésére, mert zenét szeretne rajta. Ha a zene releváns, akkor hajrá! Csak tegye lehetővé, hogy leállíthassák, különben egyszerűen le fognak kattintani a weboldaláról.
Használjon numerikus listákat az olvasók bevonzására. A numerikus listák két dolgot tesznek. Egyrészt könnyen olvasható formátumban sorakoztatják fel azokat a cselekvéseket, amelyeket az olvasó megtehet valamilyen cél elérése érdekében, másrészt emészthető darabokra bontja a cikket, ami azért fontos, mert az emberek elkattintanak a szövegfalak elől.
Ahelyett, hogy csak nyilvánvalóan reklámokat tesz közzé, készítsen olyan cikkeket, amelyek reklámoznak. Az emberek manapság már hozzászoktak ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyják a hirdetéseket, de ha jól megírt cikket ír egy, a termékéhez kapcsolódó témában, és megtalálja a módját, hogy a termékéről beszéljen, akkor ne féljen ezt megmondani nekik.
Ismétlem, az internetes marketing olyasvalami, aminek bárki részese lehet, ha azt szeretné, hogy a nyilvánosság tudomást szerezzen a szolgáltatásairól vagy termékeiről. Az internet az egyik legjobb módja az ügyfelek népszerűsítésének és az üzleti tevékenység növelésének, és olyan sok különböző hely van, ahová az ember piacra léphet, hogy a nyereség növelésének lehetőségei végtelenek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.