Tippek és technikák a jövedelmező okostelefon cikk marketing stratégia
A cikkek írását gyakran emlegetik, mint kiváló módszert a webhelyre irányuló forgalom növelésére és az eladások növelésére. Ha azonban nem tud olvasókat vonzani, a cikkei csak ott fognak ülni, anélkül, hogy bármi hasznot hoznának. Ez a cikk tartalmaz néhány tippet arra vonatkozóan, hogyan vonzhat nagyobb közönséget a cikkeihez, ami nagyobb profitot jelent az Ön számára.
Nem számít, miről ír a webhelyed marketingje érdekében, a cikknek soha nem kell 500 szónál hosszabbnak lennie. Valójában arra kell törekednie, hogy a cikkei 400 szó körül legyenek. A tartalom az olvasó figyelmének felkeltéséről szól, nem pedig arról, hogy elveszítse azt a bolyhos és véget nem érő történetekben. Ezt tartogassa a Nagy Amerikai Regényéhez.
Fontos, hogy rendszeresen készítsen új cikkeket. Sok nagy keresőmotor gyakrabban telepíti a keresőpókokat a relevánsnak és aktuálisnak ítélt webhelyekre. Ha folyamatosan friss cikkeket tesz közzé, a keresőmotorok sokkal gyakrabban tudják indexelni a webhelyét, és ez gyorsabb vásárlói konverzióhoz vezethet.
Legyen nagyon személyes, amikor az olvasóknak ír. Nem szükséges mindig olyan szavakat használni, mint az "én". De azt szeretné, ha olvasói számára valódi személyként jelenne meg. Különös gondot kell fordítania arra, hogy olvasói megértsék, hogy Ön nem csak egy profitra törekvő vállalat. Ön az, de lágyabb fényben kell látniuk Önt.
Kövesse az egyszerű és következetes formátumot. Minden egyes cikkénél különítse el a bekezdéseket, használjon felsoroláspontokat, és győződjön meg arról, hogy a szerkesztése megfelelő. Az olvasók elveszítik a türelmüket az írókkal szemben, ha mindent egy nehezen követhető masszába gyömöszölnek. Húzza ki a fontos pontokat úgy, hogy az emberek láthassák őket, hogy olvasásra csábítsa a közönséget.
Soha ne másolja más munkáját vagy ötleteit. Ha ezt teszi, az nemcsak etikátlan, de akár törvénytelen is lehet. Semmi sem öli meg a hitelességet, mint amikor valaki azt kommentálja a cikkeihez, hogy azt valaki mástól lopta.
A blogot tartalmazó cikkmarketing-kampányok esetében a vendégbloggerek meghívása növelheti a forgalmat. Azzal, hogy meghívnak egy elismert bloggert, hogy tegyen bejegyzést a blogjukba, a hozzáértő cikkforgalmazók új olvasókat vonzhatnak be, és növelhetik általános expozíciójukat. A vendégblogolás akkor működik a legjobban, ha mind a vendég, mind a házigazda hasznos és megbízható cikkek készítéséről híres.
Próbáljon meg minden egyes cikkében kiemelni egy problémát, és megoldást kínálni rá. Ha részletesen leír egy problémát, amellyel az olvasók küzdenek, majd megoldást kínál nekik, drámaian megnövelheti a cikk által generált leadek számát. Egy hasznos cikk azt is eredményezi, hogy több látogatója fog hivatkozni a cikkre.
Értékesítheti jobban cikkeit azáltal, hogy vonzóbbá teszi azokat az olvasók számára. Olyan formátumban kell tartania őket, amely lehetővé teszi a könnyű olvashatóságot. Bontsa bekezdésekre a cikkeit, és a jobb szervezés érdekében próbáljon meg számozott felsorolásokat készíteni. Ez megkönnyíti olvasóid számára az olvasást és a fontos információk megtalálását a cikkeiben.
Egy kreatív cím segít abban, hogy az ember cikke elérje és megragadja a potenciális néző figyelmét. Egy olyan cím, amely elgondolkodtat, megnevettet, vagy más módon érdeklődést vált ki, nagy előnyt jelenthet a cikkmarketingben. A cím megfelelő módon történő használata javíthatja a cikkek értékét.
Mint fentebb említettük, a cikkek nagyszerű módja lehet a webhely forgalmának növelésének, és ezáltal a nyereség növelésének. De ha nem vonz egy szilárd közönséget, akkor ezek a cikkek nem fognak jót tenni Önnek. Miután elolvasta az ebben a cikkben található tanácsokat, felkészültebbnek kell lennie arra, hogy a cikkeit az Ön számára működtesse.
tiramisu, paprikás krumpli, paradicsomleves, kókuszgolyó, palócleves
tiramisu, paprikás krumpli, paradicsomleves, kókuszgolyó, palócleves
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.