Jobbá váljon a cikkmarketingben az alábbi nagyszerű tippek követésével
A múltban nagyon sok munkalehetőség adott helyet az automatizálásnak, de vannak olyan dolgok az életben, amelyeken a számítógépek egyszerűen nem képesek jobban, mint az emberek. A tartalom írása egyike ezeknek a dolgoknak, és ezért a cikkmarketinghez sok tudás szükséges. Tudjon meg többet erről alább.
Ha hagyja, hogy az olvasók megjegyzéseket tegyenek közzé, győződjön meg arról, hogy a "nem követi" attribútumot használja a megjegyzésekhez. Ez biztosítja, hogy a spammerek ne kapjanak visszalinkeléseket az Ön webhelyéről. Ez megőrzi a Google hírnevét.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikke megjelent, látogassa meg. Kattintson a linkekre minden linken, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem szeretné elküldeni olvasóit egy 404-es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze sincs Önhöz vagy cikkéhez.
A cikkmarketing megfontolásakor figyelembe kell venni a cikkírás magánvállalkozóknak történő terjesztését. Ez segít megsokszorozni a létrehozható cikkek mennyiségét, miközben a nyereséget egyszerre szaporítja. Ez lehetővé teszi azt is, hogy idejét jövedelmezőbb projektekre fordítsa.
Amikor először kezd el hirdetéseket írni, nagyon jó úgy írni, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek azonnal bezárnak, amikor meglátják a hirdetéseket, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják meg azt, amit eladnak.
Ne másolja a normát. A legsikeresebb marketing technikák a kreativitásra és az egyediségre támaszkodnak. Más írói munkák másolása, csak egy oldal kitöltése érdekében nem segít.
Még a legtöbbet bérelt cikk-marketingszakembereknek is van mit javítaniuk. Ebben a szakmában senki sem tökéletes. Mindig emlékezzen arra, hogy még a legjobban teljesítő kampányait is módosítania kell. Keresse meg, mit olvasói élveznek a marketing erőfeszítéseiben, és dolgozzon annak javításán. A dolgok pillanatok alatt jóból nagyszerűvé válhatnak.
Ne próbálja mások munkáját sajátjaként továbbadni. A cikkmarketing aranyszabálya az, hogy eredeti legyen. A tartalmának a sajátnak kell lennie, különben tartalmi tolvajként hírnevet szerez az iparban, és újonnan alapított karrierje már azelőtt elkezdődik.
Győződjön meg róla, hogy cikkei kiváló minőségű tartalommal rendelkeznek. Ez megnöveli annak esélyét, hogy mások kapcsolatba lépjenek önnel. Könnyűnek tűnhet csak fonott cikkeket készíteni a webhely feltöltéséhez. Fontos, hogy webhelye összes cikke hasznos és fontos tartalmat szolgáltasson. Ha kiváló minőségű tartalmat ír, az más webmestereket vonz majd.
A marketing cikkekben elsődlegesen arra kell összpontosítania, hogy információt adjon, és ne próbáljon eladni önmagának. Míg a cikkmarketinget a webhely forgalmának növelésére használják, el kell térnie attól, hogy olyan cikkeket írjon, amelyek csak értékesítési szituációra irányulnak. Adjon információt, amelyet az olvasók értékelni fognak, és talán újat tanulnak!
A cikk szavainak számának 400 és 600 szó között kell lennie. Segíthet olvasói érdeklődésének fenntartásában, ha megfelelő hosszúságú cikkeket készít. A hosszú cikkeket általában unják az olvasók. A legjobb, ha olyan érdekes cikkeket ír, amelyek gyorsan eljutnak a lényegre és nem mennek tovább.
Amint többet szeretne megtudni a cikkek marketingjéről, elkerülhetetlenül látni fogja, hogy egy-egy szilárd és működő tipp alkalmazásával sikerre vezethet egy utat a sikerhez. Amint az egyik módszer kezd működni, ez megnyitja az ajtót egy másik különféle taktikának, amelyet használhat.Használja ezeket a tippeket a siker érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.