Mi a digitális marketing?
Mik a digitális marketing tevékenységek?
Legyenek bármilyen újak is a digitális marketingek, már most rendkívül szerteágazó tevékenységeket értünk a fogalom alatt. Az ügyfélszerzés gyakorlata nagyon egyszerű. Jó terméket vagy szolgáltatást kell adni, olcsón, majd erről értesíteni kell az embereket. Az alább felsoroltak a legjobb gyakorlatok az ügyfelek megszerzéséhez - legyen bármely a csatorna, melyen keresztül ügyfeleket szeretne megszólítani. Mielőtt meghatároznánk az ügyfélszerzési folyamatok legjobb csatornáját, tudnunk kell, honnan kell kezdeni.
- Tudja meg, mi a terméke vagy vállalkozása célcsoportja és ismerje meg annak viselkedését.
- A legjobb felhasználói élményt nyújtsa az ügyfeleiknek a weboldalán és kommunikációjában.
- Értékelje a leendő ügyfeleit, adjon nekik választ bármilyen kérés vagy érdeklődés esetén.
Tartalom marketing
Tartalom marketing
Keresőmotor optimalizálás
Emberek milliói keresnek online tartalmakat, melyek során a szükséges termékekre vagy szolgáltatásokra releváns kulcsszavakat használnak, hogy megtalálják a legjobb választást a keresési lekérdezésükre. Biztosítania kell, hogy ezek a tartalmak optimalizáltak legyenek és a lehető legjobban működjenek együtt a keresőmotorokkal.
A SEO az első, és még mindig a legerőteljesebb része a digitális marketingnek, amely révén Ön organikus forgalmat kap a weboldalára és jobb eredményeket érhet el a Google, Yahoo, Bing és más keresőmotorokban.
Ha sok egyedi tartalmat hoz létre az ügyfélszerzés folyamatában, majd ezeket a tartalmakat megfelelően optimalizálja, akkor potenciális ügyfelek ezreit (vagy akár millióit) vonzhatja, akik releváns tartalmat keresnek. A keresőmotor optimalizálás egy olyan csatorna, amellyel önmagában lehet leadet és tényleges értékesítést elérni.
Google AdWords
Az AdWords a világ legnagyobb online hirdetési hálózata. Több millió online vállalkozás használja az AdWordsöt, hogy elérje az új ügyfeleket és növelje az értékesítéseit. A Google AdWordsben több féle hirdetést is fel lehet adni, amely forgalmat hoz bármilyen releváns kulcsszóra.
Az AdWords maga egy rendkívül hatékony hirdetési eszköz, a keresési hálózat a kattintásonként értékesíti a hirdetéseket. A keresés során ajánlatot kell tennie a vállalkozására releváns kulcsszavalra, a hirdetésé pedig megjelenik, ha valaki beírja ezeket a kulcsszavakat a keresőmotorba. Azonban, ahogy abbahagyja a fizetést, a hirdetése megszűnik, és nem lesznek megkeresései. Önmagában a Google AdWords tehát nem elegendő ahhoz, hogy egy önnfentartó online arculatot tudjon kiépíteni.
Közösségi média marketing
Gondoljon úgy a közösségi médiákra, mint a "szóbeszéd-marketing" modern eszköze. Az emberek a közösségi médiában márkákról beszélnek. Élmények megosztása és visszacsatolás. A szolgáltatása vagy üzlete közönsége folyamatosan jelen van a közösségi médiában, így könnyen célozhatja meg érdeklődésüket. A közösségi média csatornáknak - mint a Facebook vagy a Twitter - jelenleg több millió aktív felhasználó van, így a közösségi média ma a legrelevánsabb ügyfélszerzési csatorna.
Ez a leggyorsabb módja annak, hogy expozíciót kapjunk, és közvetlenül kapcsolódjunk ügyfeleinkhez. A felhasználók közvetlenül tudnak kapcsolatot teremteni Önnel azon az eszközön, amit naponta használnak. Nem kell e-mailt írniuk, vagy telefonon megkeresni, elég ha csak "ráírnak" a vállalkozására. Ezekkel a felhasználókkal folyamatos kapcsolatot tud fenntartani, és visszajelzéseket kaphat - akár publikusan is - a vállalkozásáról.
Our Partners
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.