online marketing 101 Keresőoptimalizáló ügynökség Budapest

Cikkmarketing tanácsok a hatékony weboldal promócióhoz

2022/09/02. - írta: SEOattila

Cikkmarketing tanácsok a hatékony weboldal promócióhoz

 

Azt gondolhatja, hogy a cikkmarketing könnyű. Elég nehéz lehet látni, hogy milyen nehéz lehet egy cikket írni a könyvtárakba való beküldéshez. Minőségi cikkeket írni nem könnyű, de az eredmény megéri. Szerencsére megtalálta ezt a cikket, és nagyszerű módszereket tanul, hogy a cikkeken keresztül fellendítse vállalkozását.

Ha növelni akarja az esélyét annak, hogy a cikkét megtalálják a keresők, ne kövesse el azt a hibát, hogy több helyen is közzéteszi azt. Sokkal jobb, ha csak egyszer, egyetlen URL-cím alatt teszi közzé, és más helyeken címkékkel hivatkozik rá. Ennek oka, hogy a Google a keresésekben az oldalak rangsorolását az egy oldalra mutató linkek száma és minősége alapján állapítja meg. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen halmozódnak fel ezek a hivatkozások, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredmények.

Legyen rövid és tömör. Tartalma ne legyen tele zagyva mondatokkal, különben elveszítheti annak a személynek a figyelmét, akire a legnagyobb szüksége van - az olvasójának! Bár a történetek elmesélése remek módja annak, hogy az olvasót bevonja és kényelmesen érezze magát, nem szabad elidegenítenie őt azzal, hogy életrajzok elolvasására kényszeríti. Térjen a lényegre!

Küldje el cikkeit néhány népszerű online cikkkönyvtárba. Ezeknek az oldalaknak már van egy beépített közönsége, amely az önéhez hasonló cikkeket keresi. Néha egyszerűbb egy már létező megoldást használni, mint megpróbálni újra feltalálni a kereket. Egy gyors Google-keresés a "cikkkönyvtárak" kifejezésre, és máris talál néhányat a legjobb oldalak közül.

Ne írja meg a nagy amerikai regényt! Amikor az emberek információt keresnek az interneten, általában nem akarnak ezer szót elolvasni. Tanulja meg megfelelően szerkeszteni, hogy érdekesen, olvasmányosan, élénken közvetítse az üzenetét. A 300-500 szavas cikkeket, amelyek tömören adják át az üzenetüket, az online olvasók értékelik!

Mielőtt belekezdene, kutassa fel a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb annál jobban fog hangzani a cikke. Képes lesz megmutatni a tudását, és a cikkek megírása könnyű vállalkozás lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmakat kedvelik.

Ha a cikkeit egy adott piaci résre vagy iparágra irányítja, győződjön meg róla, hogy elsajátította a megfelelő szlenget vagy szakzsargont. Végezze el a kutatást, és győződjön meg róla, hogy jól érti a témát. Meg akarja győzni olvasóit arról, hogy Ön a terület szaktekintélye, így továbbra is olvasni fogják, amit ír.

Használja ki a szerzői forrásdobozt, vagy használja ki a cikke végén a webhelyére visszautaló linkeket. Ezeken a területeken az önreklámozásra kell összpontosítania. Próbáljon meg legalább 1-2 linket elhelyezni ezeken a területeken. Ezek "cselekvésre való felhívást" jelentenek az olvasók számára, hogy további információkat találjanak az Ön webhelyén.

Ha azért ír, hogy cikkei szindikálásra kerüljenek, akkor nem kell olyan nagy figyelmet fordítania arra, hogy a kulcsszavakat a cikkek középpontjában tartsa. Készítse a tartalmát az olvasó számára. A szindikálásban a rangsorolása a linkekből fog származni, így többnyire figyelmen kívül hagyhatja a kulcsszavak újra és újra történő szerepeltetését.

Mindig ellenőrizze le a cikkét. Bár a helyesírás-ellenőrző hasznos eszköz, ügyeljen arra, hogy ne váljon túlságosan függővé tőle. Olvassa vissza az írását, hogy értékelje a nyelvtanát, és ellenőrizze az egyéb hibákat. Fontolja meg, hogy valaki mással is elolvastatja, mielőtt elküldi a munkát.

A cikkmarketing nagyon hatékony, és még szórakoztató is lehet. Használja ezeket a tippeket a cikkmarketinghez, és vonzani fogja a vásárlókat. A cikkmarketing egy csodálatos módja annak, hogy megerősítse az üzletet a weboldalára.

magasfényű fehér elemes konyhabútor, 30 cm széles szekrény, magasfényű, fenyő hálószoba bútor, álló konyhaszekrény, mosogatógép előlap, alsó konyhabútor, lefkas tölgy bútorlap

 

1. magasfényű fehér elemes konyhabútor

2. 30 cm széles szekrény

3. magasfényű

4. fenyő hálószoba bútor

5. álló konyhaszekrény

6. mosogatógép előlap

7. alsó konyhabútor

8. lefkas tölgy bútorlap

magasfényű fehér elemes konyhabútor, 30 cm széles szekrény, magasfényű, fenyő hálószoba bútor, álló konyhaszekrény, mosogatógép előlap, alsó konyhabútor, lefkas tölgy bútorlap

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalismarketingtanacsadas.blog.hu/api/trackback/id/tr7517922165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Keresőmarketing ügynökség, Chiptuning, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész, ielts felkészítő tanfolyam

keresőmarketing és chiptuning ielts vizsga felkészítő tanfolyam Budapesten székesfehérvári fogászat, fogorvos áruszállítás és költöztetés ausztriába

chiptuning és keresőmarketing ügynökség menedzserszűrés és foglalkozás egészégügyi vizsgálat

keresőmarketing, chiptuning Chiptuning, keresőmarketing ügynökség, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész

Használt autó, elektromos autó, gluténmentes étterem, pehelypárna és pehelypaplan

használt autó és elektromos autó használt autó, elektromos autó használt autó and elektromos autó használt autó gluténmentes étterem használt autó, elektromos pehelypárna és pehelypaplan elektromos autó és használt autó bp elektromos autó használt autóHasznált autó, elektromos