online marketing 101 Keresőoptimalizáló ügynökség Budapest

Reputáció menedzsment tippek és trükkök!

2021/11/24. - írta: SEOattila

Reputáció menedzsment tippek és trükkök!

 

Az üzleti világban való eligazodás meglehetősen bonyolultnak tűnhet. Amint az egyik ember kiáll önmellé, hogy segítsen, egy másik máris megpróbálja tönkretenni önt. Tehát lehet, hogy nem lesz gyilkos a helyzet odakint, de a vállalkozása hírneve miatt mindenképpen aggódnia kell. Ez olyasvalami, amire mindig gondolnia kell, és amit mindenkor meg kell védenie.

Kövesse nyomon az ügyfeleit, hogy megőrizze jó hírnevét. Ez különösen igaz, ha vállalkozása nagyobb méretű. Azt akarják érezni, hogy jelentenek valamit az Ön számára. Érdemes lehet kipróbálnia automatizált rendszereket, hogy nyomon kövesse vásárlásaikat. Győződjön meg róla, hogy megkéri őket, hogy számoljanak be a legutóbbi vásárlási tapasztalataikról is.

Ha még gondosabban szeretné szemmel tartani üzleti hírnevét, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy naponta érkező e-mail, amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

Legyen átlátható. Egyes vállalatokat azzal vádolnak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

Mielőtt elkezdené a marketinget az ügyfeleinek, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai célcsoporttal. Ez segíteni fog abban, hogy kitalálja, hogyan teremtsen kapcsolatot velük. Az Ön hangnemének, tartalmának és szóhasználatának aszerint kell eltérnie, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.

Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy a cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.

Meg kell terveznie üzleti lépéseit az interneten. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az ügyfelei összes hozzászólására. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.

Amikor a cégével kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy értékelésre válaszol, ügyeljen arra, hogy professzionális hangnemben, tisztelettudóan fogalmazzon. A célja az, hogy megnyerje az embereket a maga oldalára. Ha az eredeti hozzászólóval szemben tiszteletlenül hangzik, akkor azt kockáztathatja, hogy az ügyet rontja a cége számára.

Ügyeljen arra, hogy a vásárlás után mindenképpen ellenőrizze ügyfelei és vásárlói számára. Később is felmerülhetnek problémák. A bejelentkezés lehetőséget ad arra, hogy az esetlegesen felmerült problémákat kezelje.

Mindenki követ el hibákat, még a nagyvállalatok is. Ha az Ön vállalkozása hibázik, fontos, hogy a lehető leghamarabb bocsánatot kérjen az ügyfeleitől. Írja le, hogyan fogja a cége jóvátenni a hibát. Ha közlékeny a hibákkal kapcsolatban, akkor is megvédheti a hírnevét, mert az ügyfelek értékelni fogják az őszinteségét.

Amikor egy ügyfél panaszkodik egy termékre vagy szolgáltatásra, amelyet az Ön cége kínált, könnyen védekező üzemmódba kapcsol. Azonban uralkodjon magán, és szerezzen be több információt a panaszról, mielőtt ezt tenné. Így jobban el tudja simítani a helyzetet, és jobb hírnevet szerezhet a vállalatának.

Az imént olvasott tippekkel felvértezve itt az ideje, hogy valóban megértse, mit jelent a megbízható üzleti hírnév fenntartása. Ennek a hírnévnek az irányításával sok más pozitív dolog fog történni az Ön vállalkozásával. Csak ki kell építenie a bizalmat az ügyfélkörével, és továbbra is keményen kell dolgoznia.

gyertya, házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz

 

1. gyertya

2. házassági évforduló

3. pompom

4. esküvői torta

5. türkiz

gyertya, házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalismarketingtanacsadas.blog.hu/api/trackback/id/tr9916763688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Keresőmarketing ügynökség, Chiptuning, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész, ielts felkészítő tanfolyam

keresőmarketing és chiptuning ielts vizsga felkészítő tanfolyam Budapesten székesfehérvári fogászat, fogorvos áruszállítás és költöztetés ausztriába

chiptuning és keresőmarketing ügynökség menedzserszűrés és foglalkozás egészégügyi vizsgálat

keresőmarketing, chiptuning Chiptuning, keresőmarketing ügynökség, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész

Használt autó, elektromos autó, gluténmentes étterem, pehelypárna és pehelypaplan

használt autó és elektromos autó használt autó, elektromos autó használt autó and elektromos autó használt autó gluténmentes étterem használt autó, elektromos pehelypárna és pehelypaplan elektromos autó és használt autó bp elektromos autó használt autóHasznált autó, elektromos